27 Ιανουαρίου 2022

Θα είμαι πάντα κοντά σου: Βιβλιοκριτική

Στη σημερινή βιβλιοκριτική έχω τη χαρά και την τιμή να φιλοξενώ το παιδικό βιβλίο "Θα είμαι πάντα κοντά σου", της Σωτηρίας Μπιλιανού, από τις Εκδόσεις Παρισιάνου

Με τη Σωτηρία γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια, σχεδόν από τότε που αρχίσαμε να γράφουμε στα blog μας αλλά και αργότερα που γράφαμε κι οι δυο μας στο e-magazine Familives, οπότε μας συνδέει η ίδια αγάπη για το γράψιμο και το blogging (Θα βρεις το blog της Σωτηρίας εδώ)! Φαντάζεσαι λοιπόν τη χαρά μου, όταν έμαθα ότι επρόκειτο να κυκλοφορήσει το πρώτο της παιδικό βιβλίο "Θα είμαι πάντα κοντά σου"! Ένιωσα τεράστια χαρά που μια καλή μου φίλη έβλεπε ένα από τα όνειρά της να γίνεται πραγματικότητα! 

Στο βιβλίο "Θα είμαι πάντα κοντά σου" γνωρίζουμε έναν μικρό αρκούδο που ξυπνάει έντρομος μέσα στη νύχτα και τρέχει στο κρεβάτι της μαμάς του, για να βρει ασφάλεια και καταφύγιο! Η μαμά αρκούδα προσπαθεί με όμορφα και τρυφερά λόγια να τον καθησυχάσει και να διώξει μακριά κάθε του φόβο, π.χ. για το σκοτάδι, για τρομακτικούς θορύβους από καιρικά φαινόμενα (όπως αστραπές, κεραυνούς, δυνατό αέρα), για κάποια ζώα, για απώλεια αγαπημένων προσώπων, κ.α. Πιο συγκεκριμένα η μαμά αρκούδα υπόσχεται στον μικρό της αρκούδο ότι θα είναι πάντα κοντά του και θα ξεπερνούν μαζί κάθε του φόβο! 

Η Σωτηρία, όντας μητέρα δύο κοριτσιών, έγραψε με πολλή αγάπη μια τρυφερή ιστορία που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας που λίγο - πολύ εμφανίζουν διάφορους φοβους, συνήθως δικαιολογημένους, άλλοτε μικρότερους κι άλλοτε μεγαλύτερους, εξαιτίας της αστείρευτης φαντασίας τους και της περιέργειάς τους να εξερευνήσουν τα πάντα γύρω τους! Η υπόσχεση "Θα είμαι πάντα κοντά σου" από την πλευρά των γονιών είναι ό,τι πιο πολύτιμο και τρυφερό μπορεί να ειπωθεί, προκειμένου τα μικρά παιδιά να νιώσουν ότι τίποτα δεν μπορεί να τους φοβίσει ή να τους βλάψει! Βέβαια η υπόσχεση αυτή των γονιών προϋποθέτει την αναγνώριση του κάθε φόβου και την αποδοχή του, ώστε στη συνέχεια να τον ξεπεράσουν μαζί, πάντα με απόλυτο σεβασμό προς το παιδί και τις οποίες ιδιατερότητες του! 

Η χρήση διαλόγου στο βιβλίο "Θα είμαι πάντα κοντά σου" κάνει το κείμενο πιο παραστατικό και ζωηρό, ενώ η επιλογή δυο αρκούδων ως ήρωες συμβάλλει στην ευκολότερη κατανόηση της ιστορίας από μικρές ηλικίες, καθώς όλοι γνωρίζουμε πόσο πολύ αγαπούν τα μικρά παιδιά τα διάφορα κουκλάκια αρκουδάκια που συνήθως θέλουν να τα έχουν παντού μαζί τους, ακόμη και στη βόλτα ή τον ύπνο, για να νιώθουν οικειότητα, ασφάλεια και ζεστασιά! Επίσης η ιστορία συνοδεύεται και από διάφορες δραστηριότητες και ασκήσεις / παιχνίδια για τους μικρούς αναγνώστες που θέλουν να εμβαθύνουν περισσότερο!

Τέλος θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθώ και στην υπέροχη και πολύχρωμη εικονογράφηση του βιβλίου "Θα είμαι πάντα κοντά σου" από τον Παναγιώτη Τσαούση, η οποία πλαισίωσε τόσο αρμονικά το κείμενο της συγγραφέως! 

Θα βρεις το βιβλίο "Θα είμαι πάντα κοντά σου" σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία και στο e-shop των Εκδόσεων Παρισιάνου

Σωτηρία μου, εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να διώξει μακριά κάθε παιδικό φόβο! 


Και μην ξεχνάς:
Ακολούθησέ με σε Facebook και Instagram, για να μη χάνεις κανένα νέο post!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου