5 Ιανουαρίου 2022

Όμως είμαι ακόμη εδώ...

Όμως είμαι ακόμη εδώ..., όπως λέει κι ένα γνωστό τραγούδι της εφηβείας μου!


Πριν από 8 χρόνια, ανήμερα την Πρωτοχρονιά, τόλμησα να κάνω ένα διαφορετικό δώρο στον εαυτό μου: Πήρα τη γενναία απόφαση να ανοίξω ένα blog, στο οποίο θα μιλάω για ομορφιά και βιβλία, τις δυο μεγάλες μου αγάπες! Έτσι λοιπόν την επόμενη μέρα, στις 2 Ιανουαρίου 2014, πάτησα "Δημοσίευση" στην πρώτη μου ανάρτηση! Βέβαια ο χώρος του blogging δεν ήταν εντελώς άγνωστος για εμένα, καθώς μερικούς μήνες νωρίτερα είχα ανοίξει το πρώτο μου blog με θέματα crafting!

Από τότε μέχρι σήμερα αναπόφευκτα έχουν αλλάξει πολλά, με κυριότερο τον προσανατολισμό της θεματολογίας μου! Από τις αρχές του 2019 και εξής στο blog μου παρουσιάζονται μόνο προϊόντα και εταιρίες ηθικής ομορφιάς που φέρουν κάποια ή κάποιες από τις παρακάτω κατευθύνσεις: "cruelty free", "organic", "vegan και "clean" δες περισσότερα για αυτήν την απόφαση εδώ)!
Επίσης το περασμένο καλοκαίρι αποφάσισα να προσθέσω στο blog μου μία καινούρια στήλη με 3 θεματικές υποκατηγορίες "Less is more", "Slow - simple living" και "Zero-waste"Εκ πρώτης όψεως ίσως φαίνονται άσχετες μεταξύ τους αλλά και με την υπόλοιπη θεματολογία του blog μου (βιβλία & ηθική ομορφιά)! Αν όμως το καλοσκεφτείς με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο συνδέονται και αλληλοσυμπληρώνονται, καθώς συγκλίνουν στην ίδια φιλοσοφία τού "να ζεις με όσο το δυνατόν λιγότερα και να νιώθεις πληρότητα"! Δε σου κρύβω ότι σκεφτόμουν αυτή τη νέα στήλη από το 2019, όμως τότε πίστευα ότι ίσως δεν ενδιαφέρουν όσους με διαβάζουν! Όμως τα τελευταία 2 χρόνια συνέβησαν τόσα πολλά σε παγκόσμιο επίπεδο που αποφάσισα πλέον να μην καταπιέζομαι για τίποτα και να λέω "ναι" στα θέλω μου...

Επιπλέον παρουσιάζω πλέον συγκεκριμένες κατηγορίες βιβλίων ενηλίκων αλλά και παιδικά βιβλία που μιλάνε κυρίως για συναισθήματα! Πιο συγκεκριμένα προτιμώ βιβλία που σε βάζουν στη διαδικασία να σκεφτείς, να ψάξεις, να αναρωτηθείς... Και συχνά τα παιδικά βιβλία με βάζουν σε αυτή τη διαδικασία, καθώς πολλά από αυτά δεν απευθύνονται μόνο σε παιδιά αλλά κυρίως σε μεγάλους, ενώ προσφέρουν ανεξάντλητη τροφή για σκέψη!


Βέβαια μέσα στα 8 αυτά χρονιά αρκετές φορές έκανα μήνες να ανεβάσω νέο υλικό λόγω έλλειψης χρόνου, όμως το μόνο που παρέμεινε ίδιο και απαράλλαχτο, όπως την πρώτη φορά, είναι εκείνη η λαχτάρα για γράψιμο και επικοινωνία μέσα από το blog! Και τολμώ να πω ότι δε μετάνιωσα στιγμή για αυτήν μου την απόφαση, και νιώθω πολύ ευγνώμων και περήφανη για όλα όσα αποκόμισα μέσα από το blogging όλα αυτά τα χρόνια!

Και φτάνουμε αισίως στο σήμερα, μετά από δύο πολύ δύσκολες χρονιές, που νιώθω επιτακτική την ανάγκη για ριζικές αλλαγές στο blog μου, για να γίνει πιο λειτουργικό για τον αναγνώστη, αλλα κυρίως για να νιώθω πρώτα από όλα εγώ η ίδια καλά! Άλλωστε είναι ευλογία να αλλάζεις κάτι την πιο κατάλληλη στιγμή!


Είμαι ακόμη εδώ λοιπόν και "πίνω" στη νέα χρονιά και στις αλλαγές που θα φέρει για τον καθένα μας και για εμένα ξεχωριστά! Και δέχομαι ευχές για τα όγδοα γενέθλια του blog και για τα σημερινά δικά μου (μη ρωτήσεις τα ποσά κλείνω!) 

Και μην ξεχνάς:
Ακολούθησέ με σε Facebook και Instagram, για να μη χάνεις κανένα νέο post!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου