18 Φεβρουαρίου 2019

Το blog γιορτάζει και αλλάζει!

"Το blog γιορτάζει και αλλάζει" είναι ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης, αλλά θα μπορούσε να είναι και "Το blog αλλάζει και (το) γιορτάζει"!



Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής, το blog γιόρταζε τα πέμπτα του γενέθλια τον Ιανουάριο, όμως λόγοι ανωτέρας βίας δεν μου επέτρεψαν να γράψω τότε αυτήν την ανάρτηση! Ωστόσο, όπως λέει κι η παροιμία "Η γιορτή κρατάει 40 μέρες", οπότε let's party!!


5 λοιπόν χρόνια blogging, 5 χρόνια γεμάτα ιδέες, όρεξη, δουλειά, δημιουργικότητα, χαμόγελα, συγκινήσεις αλλά και συχνά πίεση χρόνου και προβληματισμό. Άλλωστε τίποτα δεν γίνεται χωρίς υπομονή, επιμονή και σκληρή δουλειά! Και τίποτα δεν προχωρά χωρίς επαναπροσδιορισμό και προβληματισμό! Έτσι και εγώ, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, άρχισα να αναρωτιέμαι ποιο είναι το μέλλον αυτού του blog, πού οδεύει, τι αλλαγές ενδεχομένως χρειάζεται να γίνουν ύστερα από 5 χρόνια, τι θα άρεσε στο κοινό μου -αλλά και σε μένα την ίδια- να διαβάζει, αν πρέπει να προσθέσω νέες στήλες επεκτείνοντας κι άλλο τη θεματολογία του blog, π.χ. αν θα ήταν καλύτερο να προσθέσω lifestyle περιεχόμενο, κλπ. κλπ.


Και τότε ήταν που πήρα τη γενναία(;) και ίσως αρκετά τολμηρή απόφαση, αντί να επεκτείνω τη θεματολογία του blog μου, να την περιορίσω και να την κάνω πιο συγκεκριμένη, αντίθετα δηλαδή με την τάση αρκετών blogger τελευταία που εμπλουτίζουν τα blog τους με νέες στήλες θέλοντας να τα κάνουν να δείχνουν περισσότερο σαν μαγκαζίνο, παρά σαν προσωπικά blog, στοχεύοντας προφανώς σε μεγαλύτερο και ευρύτερο κοινό. Για να μην παρεξηγηθώ, δε θέλω σε καμία περίπτωση να κρίνω αυτήν την τακτική, απλώς την αναφέρω, αφού αρκετές φορές σκέφτηκα, μήπως θα έπρεπε να κάνω κάτι παρόμοιο και εγώ... Όμως τελικά αποφάσισα να κλείσω μάτια και αυτιά στις σύγχρονες προκλήσεις και να ακολουθήσω μια πιο συγκεκριμένη θεματολογία, ένα μικρότερο δηλαδή niche που θα έχει πιο στοχευμένο κοινό, το οποίο θα μπαίνει να διαβάσει το blog μου, γιατί πραγματικά το θέλει, γιατί έχει βρει κάτι που πραγματικά τον ενδιαφέρει, και κυρίως γιατί μοιράζεται την ίδια αγάπη με εμένα για τις κατηγορίες της θεματολογίας μου! 

Σε αυτό το σημείο ανοίγω μια παρένθεση, καθώς θεωρώ απαραίτητο να αναφέρω ότι στην απόφασή μου αυτή συνέβαλε καθοριστικά η εγγραφή μου στα δωρεάν online μαθήματα - πώς να γίνεις influencer του giveaways.gr στο Instagram! Βέβαια ο όρος influencer είναι ίσως λίγο παρεξηγημένος ή ακούγεται κάπως σε όσους δεν γνωρίζουν ή ακόμη χειρότερα γίνεται λάθος χρήση του όρου από αρκετούς που αυτοαποκαλούνται ως influencer! Εγώ σε καμία περίπτωση δεν αυτοπροσδιορίζομαι έτσι, αν και όσοι ασχολούνται με το blogging, στην ουσία είναι infuencer, συνειδητά ή ασυνείδητα, αφού έχουν την ικανότητα να επηρεάζουν το κοινό τους προς κάποια συμπεριφορά, κατεύθυνση ή αγορά! Δες το πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό άρθρο της Κατερίνας Μαργαριτοπούλου για το Edit your lifeΤι είναι τέλος πάντων αυτοί οι influencers; Μήπως είσαι κι εσύ και δεν το ξέρεις;

Και μετά την παρένθεση επιστρέφω πάλι στο θέμα των αποφάσεων και των αλλαγών! Θα συνεχίσω λοιπόν τη στήλη με τις κριτικές βιβλίων ενηλίκων και παιδικών βιβλίων, γιατί τα βιβλία αποτελούν μία από τις μεγάλες μου αγάπες, καθότι φιλόλογος, αλλά όταν οι βιβλιοκριτικές συνοδεύονται από δωροθεσίες, αυτές θα διεξάγονται αποκλειστικά στους λογαριασμούς μου στο Facebook και στο Instagram, λόγω του ευρωπαϊκού κανονισμού GDPR περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, οπότε ακολούθησέ με και εκεί, για να συμμετέχεις! Μάλιστα, μπορείς να παρακολουθείς καθημερινά τα instagram stories μου, όπου ανεβάζω συχνά #unboxing βιβλίων και #διαβάζοντας για βιβλία που διαβάζω εκείνη τη στιγμή και που πρόκειται να παρουσιάσω σύντομα στο blog! 


Επίσης έχω αποφασίσει να συνεχίσω τη στήλη ομορφιάς και ειδικότερα τα review, τα οποία όμως πλέον θα αφορούν αποκλειστικά τις κατευθύνσεις / ετικέτες: "cruelty free beauty", "natural beauty", "organic / bio beauty" και "vegan beauty"! Η αλήθεια είναι ότι από την αρχή που δημιούργησα αυτό το blog, πριν 5 χρόνια, είχα την τάση να παρουσιάζω κυρίως φυσικά προϊόντα και εταιρίες ομορφιάς με τέτοιο προσανατολισμό, όμως ποτέ δεν απέκλεια και προϊόντα που δεν ανήκαν σε αυτήν την κατηγορία, σίγουρα όμως όχι ελαφρά τη καρδία! Πλέον όμως αυτό αλλάζει επίσημα και από το 2019 και εξής στο blog μου θα παρουσιάζονται μόνο προϊόντα και εταιρίες ομορφιάς που φέρουν κάποια ή κάποιες από τις παρακάτω κατευθύνσεις: "cruelty free beauty", "natural beauty", "organic / bio beauty" και "vegan beauty"


Βέβαια, η απόφασή μου αυτή ίσως ενέχει κινδύνους, όπως π.χ. το να χάσω ακολούθους που δε συμμερίζονται τέτοιες ανησυχίες ή απλώς δεν έχουν ενημερωθεί ή ακόμη δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν περισσότερα για κάποια κατηγορία! Δέχομαι όμως να αναλάβω το ρίσκο, χωρίς πισωγυρίσματα, και να ακολουθήσω έναν δύσκολο ίσως δρόμο αλλά ταυτόχρονα πολύ δελεαστικό! Γιατί αυτό σημαίνει ότι απαιτείται περισσότερη μελέτη από μέρους μου γύρω από ένα προϊόν ομορφιάς και τη φιλοσοφία μιας ολόκληρης εταιρίας, πριν κάνω μια παρουσίαση, όμως πιστεύω ότι αυτό είναι και το πιο σημαντικό στοιχείο που θέλω πλέον να χαρακτηρίζει το blog μου! Άλλωστε σε μια πρόχειρη έρευνα που έκανα τους τελευταίους μήνες στην ελληνική blogoσφαιρα, δεν εντόπισα κάποιο blog ή site που να γράφει άρθρα αποκλειστικά για αυτές τις κατευθύνσεις! 


Και για να κάνω πιο εύκολη τη μετάβαση στην cruelty free εποχή για το blog, έχω ήδη αρχίσει το decluttering στο νεσεσέρ μου εδώ και μήνες, στο οποίο από εδώ και στο εξής θα έχουν θέση μόνο προϊόντα ομορφιάς που ακολουθούν πλήρως κάποια ή κάποιες από τις παραπάνω κατευθύνσεις και ιδίως το "cruelty free"! Βλέπεις, ανέκαθεν είχα τέτοιες ανησυχίες, ιδίως στα εφηβικά μου χρόνια, όπου στήριζα μανιωδώς μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων με φυσικά είδη ομορφιάς που υποστήριζε παγκόσμιες καμπάνιες, ξοδεύοντας όλο μου το χαρτζιλίκι, αφού τα πειράματα σε ζώα πάντοτε με έβρισκαν αντίθετη ιδεολογικά! Αργότερα όμως ίσως κάπου το έχασα μέσα στην υπερπληθώρα επιλογών, αλλά ποτέ δεν έπαψα να ενδιαφέρομαι και να παρακολουθώ τις εξελίξεις, ώσπου ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και μετά από 5 χρόνια beauty blogging κάνω στροφή 360⁰! Θα χαρώ πολύ να σε έχω συνοδοιπόρο σε αυτό το ταξίδι ομορφιάς και να ακούω τους προβληματισμούς σου ή τις απορίες σου!

Βέβαια οι αλλαγές δεν αφορούν μόνο το περιεχόμενο του blog αλλά και την εξωτερική του εμφάνιση. Έχω ήδη αρχίσει την ανανέωσή του και ελπίζω πολύ σύντομα να είναι στον αέρα! 

Και επειδή συνήθως σε κάθε γιορτή είθισται να υπάρχουν και δώρα, αυτή τη φορά το δώρο για τα 5α γενέθλια του blog, παρόλο που πλησιάζει η άνοιξη, είναι πολύ χουχουλιάρικο και ζεστό, αφού ως γνωστόν, ...ο Φλεβάρης αν θυμώσει, μες στο χιόνι θα μας χώσει! Συντονίσου λοιπόν αύριο στον λογαριασμό μου στο Instagram, για να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό, μόλις ανέβει! Σε φιλώ!





Και μην ξεχνάς:
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagram και Google+, για να μη χάνεις κανένα νέο post!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου