5 Φεβρουαρίου 2016

Review: Frezyderm Sensitive Kids Styling Gel


Για την αδυναμία μου στα παιδικά προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς σού έχω ξαναπεί εδώ καθώς και για τις ευαισθησίες που με πιάνουν κατά καιρούς! Σήμερα θέλω να σου μιλήσω για το παιδικό Styling Gel από τη σειρά Sensitive Kids της Frezyderm, που δοκιμάσαμε πρόσφατα εγώ και το ανιψάκι μου που τρελαίνεται για μαλλιά "καρφάκια"!


Πρώτα όμως κρίνω απαραίτητο να αναφέρω μερικές πληροφορίες για τη συγκεκριμένη σειρά παιδικών προϊόντων: "Η Frezyderm, που χρόνια τώρα έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των Παιδιάτρων και την προτίμηση των γονιών με τη μοναδική σειρά Frezyderm Sensitive Kids, γνωρίζει καλύτερα από όλους ότι η παιδική επιδερμίδα απαιτεί αυξημένη φροντίδα και υψηλή προστασία. Η φροντίδα της παιδικής επιδερμίδας για: τη φυσιολογική αλλά και την ευαίσθητη παιδική επιδερμίδα, την παιδική επιδερμίδα με τάση αλλεργίας, την υπερευαίσθητη, τη μη ανεκτική, την παιδική επιδερμίδα που ταλαιπωρείται με ερεθισμούς, ερυθρότητα, φαγούρα και συχνές δερματικές μολύνσεις. Από 3 ετών κατάλληλα και για όλη την οικογένεια.

Για τις ανάγκες της φυσιολογικής παιδικής επιδερμίδας επιλέξαμε: Πρωτεΐνες από βαμβάκι (Cotton bloom) που προσφέρουν: θρέψη και προστασία του δέρματος ενυδάτωση σε βάθος που διαρκεί προστασία από την περιβαλλοντική επιθετικότητα (ρύποι, ήλιος, άνεμος, κρύο, υγρασία).

Για τις ανάγκες της υπερευαίσθητης, με τάση αλλεργίας παιδικής επιδερμίδας επιλέξαμε: Πολύτιμα φυτικά εκχυλίσματα (Euphrasia – Melissa – Magnolia) που προσφέρουν: μείωση ερεθισμών, ερυθρότητας και φαγούρας προστασία από συχνές δερματικές μολύνσεις.

Πρεβιοτικά (a- oligosaccharides) που προσφέρουν: προστασία του τριπλού δερματικού φραγμού πρόληψη εγκατάστασης και ανάπτυξης παθογόνων μικροοργανισμών στο παιδικό δέρμα.

Όλα τα προϊόντα της σειράς δεν περιέχουν: Parabens, Χρώμα, Αλλεργιογόνα, Αρώματα, Γλουτένη, SLES, PEG, Σιλικόνες, Σαπωνόμαζα, Θειούχα, Αλκοόλες.

Υποαλλεργικά προϊόντα 
Δερματολογικά και Οφθαλμολογικά ελεγμένα"

via

Ειδικότερα για το Frezyderm Sensitive Kids Styling Gel διαβάζω ότι πρόκειται για: "Απαλό gel για δυνατό κράτημα που παράλληλα θρέφει και τονώνει την τρίχα. Προστατεύει τη φυσιολογική δερματική χλωρίδα και ενισχύει το μικροβιολογικό φραγμό, ενώ παράλληλα ενυδατώνει την τρίχα, ενισχύει την ελαστικότητα και προστατεύει από τη φθορά. Κατάλληλο για παιδιά από 3 ετών και για καθημερινή χρήση. Εφαρμόζεται σε στεγνά ή βρεγμένα μαλλιά. Δράση - Ενεργά Συστατικά: Βιοτίνη, Βιταμίνη ΡΡ, Προβιταμίνη Β5 για Θρέψη και τόνωση της τρίχας. Πρωτεΐνες σίτου για ενυδάτωση, προστασία και ενίσχυση της ελαστικότητας της τρίχας. Χωρίς Σαπούνι, Αλκοόλη, Συντηρητικά, Χρώμα, SLES και Σιλικόνες. 100ml".  



Η γνώμη μου (και του μικρού ανιψιού-βοηθού μου): Είναι ένα gel μαλλιών που απλώνεται και δουλεύεται με μεγάλη ευκολία στα μαλλιά, χωρίς να τα κοκκαλώνει αμέσως, ενώ χρειάζεται πολύ μικρή ποσότητα κι έχω την εντύπωση ότι η συσκευασία του δε θα αδειάσει ποτέ! Το εφαρμόζω κυρίως στις αφέλειές μου για να τιθασεύσω τις άτακτες τριχούλες, αν και τα μαλλιά μου είναι φυσικά σγουρά, αλλά τον τελευταίο καιρό ισιώνω ελαφρώς μόνο τις αφέλειες. Ο μικρός επίσης θέλει να του βάζουμε μόνο στις μπροστινές τούφες (ευτυχώς)! Δεν αφήνει άσπρα υπολείμματα στο τριχωτό της κεφαλής, ούτε νιώθουμε κάποια ενόχληση και προσφέρει αρκετά δυνατό κράτημα, το οποίο διαρκεί για 1-2 μέρες στα δικά μας μαλλιά τουλάχιστον, που έχουν λεπτή προς κανονική τρίχα. Έχει πολύ διακριτικό άρωμα, είναι διάφανο και φεύγει εύκολα με το λούσιμο, χωρίς να αφήνει κατάλοιπα! Λόγω της ειδικής σύνθεσής του δε βλάπτει την τρίχα και το δέρμα του κεφαλιού, άρα είναι ιδανικό για όσους έχουν ευαίσθητο δέρμα, όπως εγώ! Ο μικρός ανιψιός μου ενθουσιάστηκε με το που είδε την παιχνιδιάρικη συσκευασία του, το ίδιο κι εγώ, που ένα παλιμπαιδισμό τον έχω (μη σου πω και δύο)! Συνεπώς το συνιστούμε ανεπιφύλακτα σε μικρά αλλά και σε μεγάλα παιδιά!




*PR Sample

Εσύ, έχεις δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου