27 Μαρτίου 2015

Beauty tip of the day - week 27


Τα tip ομορφιάς που σας έδειξα στη σελίδα μου στο facebook την προηγούμενη εβδομάδα ήταν αφιερωμένα στο θέμα των μαλλιών, το οποίο είναι ίσως το μεγαλύτερο κεφάλαιο για τη γυναικεία ομορφιά!


Τη Δευτέρα είδαμε ένα tip για τη σωστή θερμοκρασία νερού κατά το λούσιμο!


Το επόμενο tip αφορούσε τις επιδράσεις του στρες στα μαλλιά μας!


Την Τετάρτη είδαμε ότι πρέπει να επιλέγουμε τα κατάλληλα προϊόντα για τα μαλλιά μας!


Στη συνέχεια είδαμε το tip για μασάζ στα μαλλιά!


Το επόμενο tip μάς θύμισε κάτι πολύ σημαντικό!


Το tip του Σαββάτου μας πήγε μια βόλτα μέχρι το κομμωτήριο!


Κι η εβδομάδα έκλεισε με ένα tip για σωστή αντηλιακή προστασία μαλλιών!


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tip που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου