9 Μαρτίου 2015

Beauty tip of the day - week #25


Την προηγούμενη εβδομάδα στη σελίδα μου στο facebook σας έδειξα μια σειρά από tip για να απλώνετε το ρουζ με βάση το σχήμα του προσώπου σας αλλά και 2 tip για τις διαφορετικές υφές των ρουζ! 

Τη Δευτέρα είδαμε πώς να απλώνουμε ρουζ, αν το σχήμα του προσώπου μας είναι οβάλ!


Το επόμενο tip είναι για σχήμα προσώπου στρογγυλό!


Επίσης το επόμενο tip είναι για σχήμα προσώπου τετράγωνο!


Την Πέμπτη είδαμε το tip για σχήμα προσώπου καρδιά!


Και την επόμενη ημέρα είδαμε το tip για να απλώνουμε ρουζ, αν το σχήμα του προσώπου μας είναι στενόμακρο!


Στην επόμενη εικόνα μπορείτε να δείτε συγκεντρωτικά όλους τους τρόπους να απλώνετε ρουζ με βάση το σχήμα του προσώπου σας!

Πηγή / Source

Στο tip του Σαββάτου είδαμε τις διαφορετικές υφές των ρουζ!


Κι η εβδομάδα έκλεισε με ένα tip για να επιλέξουμε ρουζ σύμφωνα με τον τύπο της επιδερμίδας μας!


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tip που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου