9 Ιανουαρίου 2015

Beauty tip of the day - week #16


Την προηγούμενη εβδομάδα σάς έδειξα τα παρακάτω tip ομορφιάς στη σελίδα μου στο facebook:


Τη Δευτέρα είδαμε ένα tip για πρόσωπο με σημάδια και ουλές!


Στη συνέχεια σάς έδωσα ένα tip που θα ζωντανέψει το κόκκινο χρώμα των μαλλιών σας!


Το επόμενο ήταν ένα tip για αποτρίχωση λιγότερο επώδυνη και πιο αποτελεσματική!


Το tip της Πέμπτης αφορούσε εναλλακτική λακ μαλλιών!


Επίσης ένα tip για ανώδυνη αποτρίχωση φρυδιών!


Το μυστικό για μια καλή μάσκαρα δεν βρίσκεται στο περιεχόμενό της αλλά στο βουρτσάκι της! Οπότε ορίστε ένα tip!


Και η εβδομάδα έκλεισε με μια χρήσιμη και απαραίτητη συμβουλή! Γιατί τα μάτια μας τα προσέχουμε σαν... τα μάτια μας!


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tip που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου