24 Νοεμβρίου 2014

10+1 δώρα την ίδια μέρα!

Την περασμένη Παρασκευή γιόρταζαν οι Μαρίες! Εγώ βέβαια γιορτάζω τον Δεκαπενταύγουστο, αλλά ήταν σαν να γιόρταζα και πάλι μέσα στο Νοέμβριο! Ο λόγος; Εκείνη την ημέρα παρέλαβα τα δώρα που είχα κερδίσει σε δύο διαγωνισμούς σε δύο διαφορετικά social media!
 
Το αγαπημένο μου Cartoon, o Γκαρής! 

Ο πρώτος διαγωνισμός αφορούσε το επετειακό giveaway που διοργανώθηκε από την αγαπημένη Crazy Jazzy με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου λειτουργίας του blog της! Ένα giveaway αλλιώτικο από όλα τα άλλα, καθώς μας έδινε την ευκαιρία να διεκδικήσουμε, όποιο δώρο θέλαμε μέσα από το e-shop του επίσης αγαπημένου Beautytestbox! Μόλις είδα το διαγωνισμό πέταξα από τη χαρά μου και χωρίς δεύτερη σκέψη διάλεξα την τελευταία μου εμμονή από τότε που ανακάλυψα το Beautytestbox, και μιλάω φυσικά για τη Steamcream, το πιο "it" προϊόν ομορφιάς των απανταχού beauty bloggers! Επέλεξα τη συλλεκτική συσκευασία ARLES με τα ηλιοτρόπια, καθώς λατρεύω αυτό το λουλούδι-καρπό (δες σχετική ανάρτηση εδώ)! Φάνταζε βέβαια άπιαστο όνειρο το να κερδίσω, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, σκέφτηκα... Και μετά από ένα μήνα ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα και τελικά ήμουν μία από τις τρεις τυχερές που θα παίρναμε στα χέρια μας το προϊόν που είχαμε επιλέξει κατά τη συμμετοχή μας! Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη! Όλη τη μέρα ήμουν με ένα διαρκές χαμόγελο και ένιωθα τόσο τυχερή αλλά και ευγνώμων για τη Γιασεμή, που θα εκπλήρωνε μία από τις επιθυμίες μου! Μετά από 10 μέρες η πολυπόθητη Steamcream έφτασε στα χέρια μου μέσα σε ένα girly δεματάκι διακοσμημένο με ένα χαριτωμένο washi-tape και συνοδευόμενη από ένα τρυφερό χειρόγραφο σημείωμα και ένα χειροποίητο βραχιολάκι-αστέρι σε αποχρώσεις ανάλογες με την κρέμα! Ως Αιγόκερως, όπως κι εγώ, η Crazy Jazzy φρόντισε και την παραμικρή λεπτομέρεια του δώρου! Θα δοκιμάσω την κρέμα στα χέρια, το σώμα και το πρόσωπο με πολλαπλούς τρόπους, όπως σύστησε κι η Crazy Jazzy σε πρόσφατη ανάρτησή της, και θα επανέλθω με αναλυτικό review! Την ευχαριστώ για ακόμη μία φορά! <3

Η συμμετοχή μου στο giveaway

Ενθουσιάστηκα με το girly αμπαλάζ του δέματος!

Το συνοδευτικό σημείωμα και το βραχιολάκι-αστέρι  σε αποχρώσεις ανάλογες με τη Steamcream! 


Ο δεύτερος διαγωνισμός διεξήχθη από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο στο λογαριασμό τους στο Instagram. Έπρεπε να φωτογραφίσουμε ένα βιβλίο Μεταίχμιο Pocket, όπου μας αρέσει να διαβάζουμε και να ανεβάσουμε τη φωτογραφία βάζοντας το hastag #metaixmiopocket και θα μπαίναμε σε κλήρωση για 10 βιβλία Pocket της επιλογής μας! Στο συγκεκριμένο διαγωνισμό είχα μεγάλες πιθανότητες να κερδίσω μια και συμμετείχαμε περίπου 50 άτομα και οι νικητές θα ήταν 20! Και τελικά ήμουν ανάμεσα στους νικητές κι έπρεπε να επιλέξω 10 βιβλία Μεταίχμιο Pocket! Δύσκολη η επιλογή... αλά τα κατάφερα! Δε διάλεξα όμως μόνο αστυνομικά αλλά επέλεξα και από άλλες κατηγορίες! Και μετά από 10 μέρες έφτασε η ειδοποίηση από τα ΕΛΤΑ και την επόμενη μέρα τα βιβλία ήταν στα χέρια μου! Τώρα βέβαια πρέπει να βρω χώρο στη βιβλιοθήκη μου, ώστε να τα βολέψω και να αρχίσω το διάβασμα, αν και δυσκολεύομαι λίγο να αποφασίσω με ποιο θα ξεκινήσω πρώτα! Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι τις Εκδόσεις Μεταίχμιο για αυτό το πολλαπλό δώρο! :)

Η φωτογραφία της συμμετοχής μου
"Διαβάζοντας αγαπημένους τίτλους σε pocket size σε κάθε πιθανό σημείο ή κατάσταση! Μιλάμε για πολύ γλυκιά αρρώστια! Εδώ στην αίθουσα αναμονής του οδοντίατρου! :-)"

Τα 10 βιβλία που επέλεξα


Ο Νοέμβρης τελικά μου έφερε 10+1 δώρα της επιλογής μου μέχρι στιγμής! Ευχαριστώ πολύ! :)

4 σχόλια:

  1. Τι να πω πραγματικά εύχομαι να είσαι παντα τυχερή στην ζωή σου ! Μπράβο σου. Κανε μας ενα review για την steam cream !!
    Φιλάκια απο http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Sissy! Σου εύχομαι να είσαι κι εσύ τυχερή! Εννοείται θα κάνω review μόλις έχω ολοκληρωμένη άποψη για τη Steamcream!

      Διαγραφή
  2. Μαράκι αρχικά να σε ευχαριστήσω για την τόσο όμορφη ανάρτηση σου και την αναφορά σου!!!σου εύχομαι ειλικρινά τύχη,ευτυχία και χαμόγελα και πάντα μα πάντα να είσαι τόσο γλυκιά!!!τώρα βέβαια μπορούμε να δανειστούμε και κανένα από τα ωραιότατα βιβλία που κέρδισες!!!πολλά πολλά φιλάκια Μαρία μου!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ πολύ, Γιασεμή μου, για το τέλειο giveaway σου! Όσο για τα βιβλία μακάρι να ήμασταν πιο κοντά και να σου τα δάνειζα και τα 10! Με πρόλαβες όμως γιατί έχω κάτι στο νου μου... Φιλιά! :) <3

      Διαγραφή