7 Οκτωβρίου 2014

Beauty tip of the day - week #3


Όπως πολύ πιθανόν θα προσέξατε και στη σελίδα μου στο facebook είπα να κάνω μια μικρή αλλαγή στην εικόνα που φιλοξενεί το tip (εσωτερικής και εξωτερικής) ομορφιάς κάθε ημέρας έτσι για αλλαγή και μια και ξεκίνησε νέος μήνας! 

Τα tips ομορφιάς που σας παρουσίασα την προηγούμενη εβδομάδα είναι τα επόμενα:


Ξεκινήσαμε με ένα tip για απαλή και μεταξένια επιδερμίδα με τη βοήθεια μιας λεμονόκουπας! Σας έχω πει πόσο πολύ λατρεύω το λεμόνι; 


Στη συνέχεια σας έδωσα ένα χρήσιμο tip για πινέλα μακιγιάζ που αντέχουν στο χρόνο! (Ιδίως αν κοστίζουν μία περιουσία δεν είναι εύκολη η αντικατάσταση τους...)


Η πρώτη μέρα του Οκτώβρη ξεκίνησε με ένα tip για να δείχνουν τα μάτια σας μεγαλύτερα (σαν της Twiggy ένα πράγμα!)


Ακολούθησε ένα tip για το σωστό τρόπο να χτενίζουμε τα μαλλιά μας! Ένα λάθος που κάνουμε συχνά...


Ένα tip για να δυναμώσετε τις βλεφαρίδες σας που ταλαιπωρούνται από τη μάσκαρα και το ψαλίδι για βλεφαρίδες! 


Σας αποκάλυψα ένα μικρό μυστικό για να φαίνεται πιο φωτεινή η επιδερμίδα του προσώπου σας!


Και η εβδομάδα έκλεισε με ένα tip για βαθύ καθαρισμό των μαλλιών σας! 


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tips που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ!

2 σχόλια:

  1. Για ακόμα μια φορά εξαιρετικά τα tips σου!
    Κάντα και σε εκτυπώσιμη μορφή, να μπορούμε να τα κατεβάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Μαρθούλα, για τα καλά σου λόγια! Ωραία ιδέα αλλά δεν ξέρω πώς γίνεται να γίνουν εκτυπώσιμα! Αν ξέρεις κάποιο tutorial βάλε μου το λινκ! Φιλιά! <3

      Διαγραφή