16 Ιανουαρίου 2018

My daily skincare routine

My daily skincare routine ή αλλιώς τα προϊόντα περιποίησης που χρησιμοποιώ καθημερινά τον τελευταίο καιρό! 


Καταρχάς να κάνω τις απαραίτητες συστάσεις: η επιδερμίδα του προσώπου μου είναι κανονική προς ξηρή με τάσεις ευαισθησίας και λιπαρότητα στη ζώνη Τ, με άλλα λόγια μικτή. Συνεπώς επιλέγω προσεκτικά τα προϊόντα περιποίησης που καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερο αυτές τις ανάγκες. Επιπλέον διανύοντας την τρίτη δεκαετία μου έχω πλέον εντάξει στην καθημερινή φροντίδα της επιδερμίδας μου και την αντιγηραντική προστασία.

Πρωί και βράδυ καθαρίζω την επιδερμίδα του προσώπου μου με κάποιο μικκυλιακό νερό καθαρισμού. Αγαπώ πολύ τα νερά καθαρισμού, γιατί καθαρίζουν, χωρίς να απαιτούν τρίψιμο και ξέπλυμα και δεν ερεθίζουν την επιδερμίδα μου. Μάλιστα συνεχώς τεστάρω διαφορετικές μάρκες και από το περασμένο καλοκαίρι χρησιμοποιώ το Cleria Micellar Water. Μπορώ να πω ότι έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο. Καθαρίζει πολύ εύκολα πρόσωπο και μάτια, δεν προκαλεί τσούξιμο στα μάτια και δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, ενώ έχει ευχάριστο και πολύ διακριτικό άρωμα. Περιέχει εκχύλισμα αγγουριού γνωστό για τις καταπραϋντικές του ιδιότητες και βγαίνει σε συσκευασία των 300ml και σε travel size των 100ml. Προσωπικά με τα νερά καθαρισμού -τουλάχιστον για τις ανάγκες της δικής μου επιδερμίδας- θεωρώ περιττή τη χρήση τονωτικής λοσιόν στη συνέχεια! Δες περισσότερα για τα νερά καθαρισμού εδώ αλλά και για τον καθαρισμό προσώπου στο σχετικό μάθημα ομορφιάς εδώ


Στη συνέχεια εφαρμόζω ένα serum ενυδάτωσης, για να κλειδώσω τη φυσική υγρασία της επιδερμίδας του προσώπου και να ενισχύσω τη δράση της ενυδατικής κρέμας. Τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιώ το Apivita Natural Serum Hydration με αλόη και υαλουρονικό οξύ. Είναι πολύ ελαφρύ, απορροφάται άμεσα, χωρίς να κολλάει και έχει πολύ διακριτικό άρωμα. Μέρα με τη μέρα η επιδερμίδα μου, ιδίως στα μάγουλα και γύρω από τα χείλη, δείχνει πιο ενυδατωμένη και είναι πιο απαλή και σφριγηλή σε σχέση με παλαιότερα που δεν χρησιμοποιούσα κάποιο serum. Το συγκεκριμένο βγαίνει σε γυάλινη συσκευασία (15ml) με δοσομετρητή και μόλις 2-3 σταγόνες αρκούν για όλο το πρόσωπο, συνεπώς διαρκεί για αρκετό καιρό! Δες περισσότερα για τα serum στο σχετικό μάθημα ομορφιάς εδώ


Έπειτα εφαρμόζω μια ενυδατική κρέμα ημέρας. Αυτήν την περίοδο έχω επιλέξει την Nivea Cellular Anti-Age Day Cream SPF30. Πρόκειται για μια ενυδατική με αντιγηραντική προστασία και δείκτη προστασίας 30, συνεπώς τώρα τον χειμώνα δεν χρησιμοποιώ και έξτρα αντηλιακή. Περιέχει υαλουρονικό οξύ, εκχύλισμα μανόλιας και κρεατίνη. Αν και αντιγηραντική, απλώνεται εύκολα και απορροφάται σχετικά γρήγορα, ενώ έχει ευχάριστο και αναζωογονητικό άρωμα. Δες περισσότερα για τις ενυδατικές κρέμες ημέρας στο σχετικό μάθημα ομορφιάς εδώ


Για τα μάτια τελευταία χρησιμοποιώ τη Nivea Cellular Radiance Illuminating Eye Cream. Είναι μια ελαφριά ενυδατική κρέμα για φωτεινό βλέμμα, μείωση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος, ενώ είναι εμπλουτισμένη με μικροστοιχεία χρώματος, εκχύλισμα μανόλιας και Lumicinol. Στην ουσία θα τη χαρακτήριζα κάτι σαν BB κρέμα ματιών, καθώς προσαρμόζεται στο φυσικό χρώμα της επιδερμίδας και ταυτόχρονα φωτίζει την περιοχή των ματιών. Είναι μια πάρα πολύ ελαφριά κρέμα που απλώνεται πανεύκολα, ενώ είναι σχεδόν άοσμη και επιπλέον δεν προκαλεί λιπαρότητα. Μερικές φορές την φοράω και στο πάνω βλέφαρο αντί για βάση σκιών


Ως κρέμα νύχτας τώρα τον χειμώνα χρησιμοποιώ την Aloe Plus Retinol & Vitamin C Night Face Cream. Πρόκειται για μια αντιγηραντική κρέμα νύχτας που αναζωογονεί την επιδερμίδα με τις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες και προσφέρει ενυδάτωση σε βάθος εξισορροπώντας παράλληλα τη φυσική υγρασία της επιδερμίδας.  Είναι μια ελαφριά κρέμα που απορροφάται εύκολα αφήνοντας την επιδερμίδα απαλή, ενώ έχει πολύ διακριτικό άρωμα που μου θυμίζει βερίκοκο. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος, ενώ δεν περιέχει Parabens και άρωμα, για να μην προκαλεί αλλεργία. Δες περισσότερα για τις ενυδατικές κρέμες νύχτας στο σχετικό μάθημα ομορφιάς εδώ


Τέλος καθημερινά πρωί και βράδυ, πριν βγω από το σπίτι και πριν κοιμηθώ, δεν παραμελώ τη φροντίδα των χειλιών μου. Σύμμαχός μου εδώ και πολύ καιρό είναι το πολυαγαπημένο και διάσημο Nuxe Reve De Meil Baune LevresΕνυδατώνει τα χείλη στη στιγμή και τα προετοιμάζει ιδίως για ματ κραγιόν, επανορθώνει τα αντιαισθητικά σκασίματα, ενώ  έχει μοναδικό άρωμα γκρέιπφρουτ! Έρχεται σε γυάλινο βαζάκι των 15g και για να διατηρείται πάντα καθαρό, το εφαρμόζω με μια μπατονέτα ή με ένα χαρτομάντηλο και ποτέ με τα δάχτυλα. Αναμφίβολα αξίζει τα χρήματά του! 



Και μην ξεχνάς:
Ακολούθησέ με σε FacebookInstagram και Google+, για να μη χάνεις κανένα νέο post!

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο post! Έχω αδυναμία στο skincare και μου αρέσει να διαβάζω γι' αυτό! Θέλω να δοκιμάσω τον ορό της Apivita! Χαίρομαι που βλέπεις αποτελέσματα. Επίσης το lip balm της Nuxe το έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν και μου άρεσε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο! Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε τον ορό της Apivita και περιμένω τις εντυπώσεις σου! Ναι, όντως το lip balm της Nuxe είναι πολυαγαπημένο πολλών!

      Διαγραφή