30 Ιουνίου 2016

Haul of cosmetics: mini unboxing haul

Σήμερα ανοίγουμε παρέα ένα μικρό δέμα που παρέλαβα από το e-shop Hall of cosmetics.


Αρχικά να αναφέρω ότι την παραγγελία την έκανα μέσω μιας νέας υπηρεσίας που προσφέρει το skroutz.gr, το "Έξυπνο καλάθι αγορών του Skroutz", μέσω της οποίας μπορεί κανείς να κάνει τις αγορές του απευθείας μέσα από το Skroutz και τα συνεργαζόμενα καταστήματα με ενιαίο καλάθι αγορών! Όταν η συγκεκριμένη υπηρεσία ήταν σε δοκιμαστικό στάδιο, δήλωσα συμμετοχή για να γίνω beta-tester μέσω μιας ανοιχτής πρόσκλησης της φίλης blogger aspaonline.gr. Σε πρώτη φάση είχαμε τη δυνατότητα να αγοράσουμε μόνο προϊόντα υγείας-ομορφιάς αξιοποιώντας παράλληλα και ένα εκπτωτικό κουπόνι! Ε δεν ήθελα και πολύ για να πειστώ... Παρέλαβα λοιπόν δύο ξεχωριστά δέματα, ένα από online φαρμακείο με βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής -το οποίο δεν έχει ενδιαφέρον να δείξω- και ένα από το Hall of cosmetics με καλλυντικά αντίστοιχα! 

Το δέμα από το Hall of cosmetics ήρθε μέσα σε 2 εργάσιμες μέρες άψογα συσκευασμένο φέροντας ειδικό αυτοκόλλητο επισήμανσης ότι είναι εύθραυστο! Προσωπικά δε θυμάμαι να το έχω ξαναδεί αυτό σε online παραγγελίες μου! 


Ανοίγοντάς το βρήκα πάνω πάνω την απόδειξη λιανικής και ένα διαφημιστικό φυλλάδιο.


Από κάτω υπήρχε πολύ καλά στερεωμένος με αυτοκόλλητες ταινίες ένας χάρτινος φάκελος μέσα στον οποίο βρισκόταν το περιεχόμενο της μικρής παραγγελίας μου. Επίσης δεν το έχω ξανασυναντήσει αυτό! Όσο δηλαδή και να κουνιόταν το δέμα κατά τη μεταφορά, δεν υπήρχε καμία απολύτως περίπτωση να μετακινηθεί και το περιεχόμενό του!


Και ανοίγοντας τον φάκελο βρήκα τα δύο προϊόντα που παρήγγειλα. Είναι και τα δύο από την W7, τα καλλυντικά της οποίας δοκιμάζω για πρώτη φορά!



W7 Double Act, Bronzer and Highlighter Powder Bronzer, 8g
Bronzer και Highlighter/Blusher σε μαλακής υφής πούδρα. 


W7 Twist & Shape Eyebrow Pen With Spoolie, "Brown", 0,3g
Μαλακό μολύβι φρυδιών σε 3 αποχρώσεις με ενσωματωμένο βουρτσάκι. 



Θα ακολουθήσει σύντομα review για τα προϊόντα!

8 σχόλια:

  1. Με γεια σου, να τα χαρείς :) Κι εγώ σήμερα επισκέφθηκα για πρώτη φορά το κατάστημα W7 εδώ στην Θεσσαλονίκη και πήρα να δοκιμάσω ένα primer και ένα foundation!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου! Δεν είχα ιδέα για το ότι μπορείς να κάνεις έτσι παραγγελία από το Skroutz!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Είναι καινούρια υπηρεσία. Εγώ τη χρησιμοποίησα, όταν ήταν σε δοκιμαστικό στάδιο.

      Διαγραφή
  3. το ρουζακι το εχω και εγω και το εχω παραγγηλει και εγω απο το συγκεκριμενο καταστημα .. Πιστευω θα το λατρεψεις.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που ακούω θετικά σχόλια για το προϊόν! Ελπίζω να μου αρέσει και μένα! Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. αααα.... είσαι πολύ μπροστά εσύ... άκου beta-tester, μπράβο σου και ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, Ειρηνάκι; Μου αρέσει πολύ να δοκιμάζω νέα προϊόντα και υπηρεσίες! Παρακαλώ, χαρά μου να βοηθάω!

      Διαγραφή