2 Ιανουαρίου 2016

2nd blogiversary!


Σαν σήμερα πριν 2 χρόνια γεννήθηκε αυτό εδώ το blog ομορφιάς! Μια σκέψη αρκετών μηνών που πήρε τελικά σάρκα και οστά κι έγινε καθημερινή συνήθεια, καθημερινή ανάγκη, καθημερινή αγάπη! 

Σε όλο αυτό το μαγικό ταξίδι συνοδοιπόροι είστε όλοι εσείς που από την πρώτη στιγμή αγκαλιάσατε και στηρίξατε την προσπάθειά μου και γίνατε κάτι παραπάνω από απλοί αναγνώστες και φίλοι! Γίνατε ο λόγος για τον οποίο θέλω να γίνομαι καθημερινά καλύτερη και νιώθω ότι αυτά που γράφω ενδιαφέρουν και κάποιον άλλον πέρα από εμένα. Ειλικρινά εκτιμώ βαθύτατα τον χρόνο που αφιερώνετε για να διαβάσετε μια ανάρτησή μου ή να αφήσετε κάποιο σχόλιο! Σας ευχαριστώ για την αγάπη και την παρουσία σας κι εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και πολλά χαμόγελα στον καθένα και στην καθεμία σας ξεχωριστά! 


Για σήμερα είχα υπολογίσει και κάποιες εκπλήξεις. Ας όψεται όμως η "αγαπητή" hol, που φρόντισε να μας αφήσει χωρίς ίντερνετ και σταθερό από το βράδυ της παραμονής Πρωτοχρονιάς και συνεπώς τούτες εδώ οι γραμμές γράφτηκαν εξ ολοκλήρου από κινητό. Συγχωρέστε μου λοιπόν τα όποια τεχνικά λάθη στην εμφάνιση αυτής της ανάρτησης! Μόλις αποκατασταθεί η βλάβη, θα επανέλθω δριμύτερη, μια και ο Ιανουάριος είναι και ο μήνας των δικών μου γενεθλίων! Μέχρι τότε σας φιλώ και σας κερνώ από την τούρτα μου!


Καλή χρονιά
Και να θυμάσαι ότι "η ομορφιά πηγάζει από μέσα σου"!


4 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα και δημιουργικα και στο blog και στη "μαμα" του.Καλη χρονια,φετος να ερθουν τα καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ και οι δύο για τις ζεστές ευχές! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Τις καλύτερες ευχές για ένα υπέροχο 2016! :)
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μαράκι μου! Καλή χρονιά και σε σένα! Φιλιά!

      Διαγραφή