7 Σεπτεμβρίου 2015

Ανασκόπηση #Ιουλίου - Αυγούστου 2015


Και να που έφτασε η στιγμή για την ανασκόπηση του Αυγούστου αλλά και του Ιουλίου, που δεν ανέβηκε εγκαίρως λόγω διακοπών! Ο Ουμπέρτο Έκο είχε εξάλλου πει ότι τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις, (αν και φέτος αυτό δεν ίσχυσε, όσον αφορά τις πολιτικές εξελίξεις). Ας δούμε, λοιπόν, μαζί τα νέα ομορφιάς κι όχι μόνο που συνέβησαν τους δύο προηγούμενους μήνες. 

Στις 24 Ιουλίου έγραψα τη γνώμη μου για την πιο αγαπημένη πολυχρηστική κρέμα των celebrity και beauty blogger, την Steamcream! Δες το σχετικό review εδώ.  


Στις 31 Ιουλίου ξεκίνησε ένα giveaway σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Ψυχογιός με δώρο το καινούριο βιβλίο "Party" της Αθηνάς Πάνου! Μπορεί να μην είναι νέο ομορφιάς, είναι όμως μια ανάρτηση για να διοργανώνεις τα πιο όμορφα πάρτυ! 


Στις 4 Αυγούστου παρέλαβα ένα μπουκαλάκι με βαλσαμέλαιο από την εταιρία Agreece! Είναι το πρώτο προϊόν που λανσάρει η συγκεκριμένη εταιρία και είμαι πολύ χαρούμενη, μια και παράγεται με αγνές πρώτες ύλες από την ευρύτερη περιοχή του Βόλου, τον οποίο έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου, καθώς πέρασα εκεί τα φοιτητικά μου χρόνια! Θα ακολουθήσει αναλυτικό review σύντομα!


Στις 9 Αυγούστου παρέλαβα ένα γενναιόδωρο πακέτο με προϊόντα ομορφιάς από την εταιρία Oliveway Natural Products! Πρόκειται για μια ελληνική εταιρία που παράγει προϊόντα περιποίησης με βάση το ελαιόλαδο, όπως λέει και το όνομά της. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάτι από το συγκεκριμένο brand, αλλά έχω ενθουσιαστεί με τη μεγάλη ποικιλία! Θα επανέλθω με αναλυτικό review αλλά και εκπλήξεις! Stay tuned! 


Στις 24 Αυγούστου ανέβηκε το review για την νέα σειρά βερνικιών νυχιών Panthenols Chroma Professional από την ελληνική εταιρία Panthenols! Δες περισσότερα εδώ


Και κάπως έτσι κλείνει η ανασκόπηση Ιουλίου-Αυγούστου! Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου