14 Μαΐου 2015

Unboxing: Special edition Glowbox Μαΐου 2015

Αν και οι μέρες δεν είναι ακόμη υπερβολικά ζεστές, έχω ήδη αρχίσει να ονειρεύομαι διακοπές σε παραλίες με κρυστάλλινα νερά! Ανυπομονώ να νιώσω το αναζωογονητικό χάδι του ηλίου με απόλυτη πάντοτε ασφάλεια! Ανυπομονώ να γευτώ δροσερά κοκτέιλ μοχίτο πλάι στο κύμα με το ελαφρύ αεράκι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά! Βλέπεις, το καλοκαίρι είναι μόλις ένα βήμα μακριά... 


Τι χρώμα έχουν λοιπόν τα καλοκαιρινά όνειρα; Στην Ελλάδα σίγουρα έχουν το γαλάζιο της θάλασσας και το μπλε του ουρανού! Μπορεί όμως ένα κουτάκι ντυμένο με τα χρώματα αυτά να κρύβει μέσα του όμορφες μυρωδιές που θυμίζουν καλοκαίρι; Φυσικά και μπορεί, αν πρόκειται για την Fresh Line, μία από τις πιο δυναμικές εταιρίες στο χώρο με διεθνή αναγνώριση!
Αυτά είναι πάνω κάτω τα συναισθήματά μου τις τελευταίες 10 ημέρες, από τότε δηλαδή που έλαβα ένα μέιλ που έλεγε ότι "Οι εγγραφές για το GLOWBOX του Μαΐου άνοιξαν! Βιαστείτε! Μας το ζητήσατε και είναι εδώ! Το Glowbox Μαΐου είναι 100% φτιαγμένο από Fresh Line και 100% σίγουρο ότι θα σας συναρπάσει! Δοκιμάστε αγαπημένα αλλά και νέα προϊόντα Fresh Line σε ένα κουτί γεμάτο μυρωδιές! Α! Κρατήστε τη λέξη «μοχίτο» και αρχίστε να ονειρεύεστε καλοκαίρι! Άλλωστε με το Glowbox τα όνειρα πραγματοποιούνται!". 

Κι επειδή για μένα Fresh Line ίσον λατρεία, ε δεν ήθελα και πολύ! Το παρήγγειλα και το έχω σήμερα στα χέρια μου! Αρχικά να αναφέρω ότι είναι το πρώτο συνδρομητικό κουτί ομορφιάς που παραγγέλνω από το Glowbox και είμαι διπλά ενθουσιασμένη! Παρέλαβα το κουτάκι μου και με την πρώτη ματιά το ερωτεύτηκα! Θέλοντας και μη σε βάζει σε καλοκαιρινό mood κι όχι άδικα! 


Η συσκευασία του είναι από χοντρό χαρτόνι και μπορείς αργότερα να αποθηκεύσεις διάφορα μικροαντικείμενα! 


Ανοίγοντας το κουτί πάνω πάνω βρίσκεις μια χαριτωμένη καρτέλα, στην πίσω όψη της οποίας αναγράφεται το μενού ή αλλιώς το περιεχόμενο του κουτιού!



Και στη συνέχεια αντικρύζεις τους μικρούς θησαυρούς από την Fresh Line! Το μόνο στοιχείο που με ξένισε κάπως είναι ότι τα προϊόντα δεν ήταν τυλιγμένα με το χαρτάκι, ήταν απλώς βαλμένα μέσα στο κουτί και ούτε υπήρχε κάποιο προστατευτικό υλικό για να μην "χτυπιούνται" κατά τη μεταφορά (όπως έχω δει σε άλλα συνδρομητικά κουτιά ομορφιάς). Και επειδή περιλαμβάνονταν δύο γυάλινες συσκευασίες ήταν ευτύχημα που δεν έσπασε κάποια!


Ας δούμε λοιπόν μαζί τι περιέχει το Special edition Glowbox Μαΐου by Freshline:



  • MOJITO Shower Wash / Αφρόλουτρο με δυόσμο & lime, 60 ml (travel size) [πωλείται με το ζύγι  30€/kg]

  • ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ Body Splash για αναζωογόνηση & τόνωση, 20 ml (travel size) [16,90€/100ml]


  • ΗΦΑΙΣΤΟΣ Αντηλιακή Κρέμα Προσώπου λεπτής υφής, 15ml (travel size) [22,90€/30ml]


Αυτά είναι λοιπόν τα καλούδια που βρήκα μέσα στο Special edition Glowbox Μαΐου, το οποίο κοστίζει 12€ συν 2€ τα έξοδα μεταφορικών (και επιπλέον 1€ αν επιλέξεις τη μέθοδο της αντικαταβολής)! Συνολικά μου κόστισε 15€, όχι κι άσχημα, αν σκεφτείς ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα αξίζουν πάνω από 40€! Θα προτιμούσα βέβαια να περιείχε περισσότερα προϊόντα full size, αλλά ακόμη κι έτσι είναι ένα κουτάκι με όλα τα απαραίτητα για τις πρώτες εξορμήσεις στη θάλασσα!


Εσύ παρήγγειλες το Glowbox Μαΐου; Αν όχι, προλαβαίνεις! Οι συνδρομές είναι ακόμη ανοιχτές (κλικ εδώ)!


12 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου, μου άρεσε πολύ η παρουσίαση του κουτιού σου! :)
    Και εγώ το παρέλαβα σήμερα και μου άρεσαν πολύ τα προϊόντα που περιείχε!

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, Μαράκι μου, που σου άρεσε η παρουσίασή μου! Θα χαρώ να δω και τη δική σου, αν κάνεις, ή αργότερα κάποιο review για τα προϊόντα που περιέχει το κουτί! Εύχομαι να χαρείς κι εσύ το δικό σου! Εγώ πάντως τα λάτρεψα και αρχίζω δοκιμές! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία παρουσίαση των προΐόντων και πολύ όμορφες οι συσκευασίες τους! Θα χαρώ να δω σχόλιο σου και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ειρήνη, για το σχόλιό σου! Καλώς ήρθες στο blog μου! Πολύ ευχαρίστως να επισκεφτώ κι εγώ το δικό σου! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ναι, μόνο που δε το επισκεφθηκες

      Διαγραφή
    3. ΚΙ όμως το επισκέφθηκα την ίδια μέρα κιόλας και μάλιστα βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα τη θεματολογία του. Απλώς δεν άφησα κάποιο σχόλιο, γιατί νύσταζα και ήθελα να ξαναδώ με την ησυχία μου τις αναρτήσεις σου! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Έχω αρκετό καιρό να δοκιμάσω κάτι από την συγκεκριμένη εταιρεία. Σου εύχομαι να τα χαρείς όλα... Είμαι καινούρια blogger θα χαρώ πολύ αν ρίξεις μια ματιά... http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου, Stroumfita! Μετά χαράς να επισκεφτώ και το δικό σου blog! Καλή αρχή! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία παρουσίαση! Τέλειο το κουτάκι μας, αααχ Glowbox και Fresh Line μας τρελαίνετε! Να τα χαρείς ολα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ευάκι! Καλώς ήρθες στο blog μου! Να τα χαρούμε τα κουτάκια μας! Καλό καλοκαίρι! :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η παρουσίαση σου, όπως και το κουτάκι! Να το χαρείς! :) Αχ έρχεται καλοκαίρι, τι ωραία! Φιλιά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Σταυρούλα, για το σχόλιο και την επίσκεψη! Ναι με αυτό το κουτάκι έρχεται ακόμη πιο γρήγορα το καλοκαίρι... Φιλιά!

      Διαγραφή