31 Μαΐου 2015

Ανασκόπηση #Μαΐου 2015


Ο Μάιος μας αποχαιρετά με ένα δροσερό καιρό και δίνει τη σκυτάλη σε έναν Ιούνη που εύχομαι να είναι εξίσου δημιουργικός και όμορφος! Πάμε όμως να δούμε την ανασκόπηση αυτού του μήνα σε θέματα ομορφιάς με την ευρύτερη έννοια του όρου! Εδώ θα δεις πώς γεννήθηκε αυτή η στήλη!

Ο μήνας ξεκίνησε με τον πιο δελεαστικό τρόπο! Στις 4 Μαΐου έλαβα ένα μέιλ ότι άνοιξαν οι συνδρομές για το συνδρομητικό κουτί ομορφιάς Glowbox Μαΐου, το οποίο θα περιλάμβανε αποκλειστικά προϊόντα από την Fresh line! Επειδή το αντίστοιχο περσινό κουτάκι δεν το είχα παραγγείλει, δεν μπόρεσα να αντισταθώ αυτή τη φορά και το παρήγγειλα! Και στις 14 Μαΐου το είχα στα χέρια μου! Δες εδώ το σχετικό Unboxing post


Στις 6 Μαΐου παρέλαβα ένα πακέτο με προϊόντα Αλλατίνη που είχα κερδίσει σε ένα διαγωνισμό της επίσημης σελίδας της εταιρίας στο facebook για τον οποίο σου είχα μιλήσει στην ανασκόπηση Απριλίου (εδώ)! 


Στις 14 Μαΐου κέρδισα ένα κολιέ σε διαγωνισμό της σελίδας της Everyday στο facebook, το οποίο παρέλαβα στις 18 του ίδιου μήνα! Τα σχέδια ήταν τυχαία και μου έστειλαν αυτό με τις πέρλες και ένα λουλούδι από δερματίνη! Δυστυχώς όμως δε συμπαθώ καθόλου τις πέρλες σε αντίθεση με τη μητέρα μου, οπότε της το χάρισα! 


Στις 19 Μαίου ήρθε στα χέρια μου ένα γενναιόδωρο πακέτο με προϊόντα περιποίησης προς δοκιμή από μια εταιρία της οποίας τα προϊόντα δεν έχω δοκιμάσει ξανά στο παρελθόν, αλλά ήθελα καιρό τώρα! Δε θα σου αποκαλύψω ακόμη το όνομα της για να μη σου χαλάσω την έκπληξη! Θα σου πω μόνο ότι οι μυρωδιές τους είναι εθιστικές! Μαζί με εμένα όμως θα έχουν την ευκαιρία να τα δοκιμάσουν και 3 τυχερές φίλες μέσα από ένα giveaway που έρχεται σε λίγες μέρες! Μείνε συντονισμένη εδώ και δε θα χάσεις!


Στις 22 Μαΐου παρέλαβα  ένα όμορφο τσαντάκι με 6 βερνίκια νυχιών από την εταιρία Panthenols, η οποία λάνσαρε τη νέα σειρά Panthenols Chroma Professional για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2015! Σύντομα θα σου πω περισσότερα για αυτό με αναλυτικό review post!


Στις 28 Μαΐου κέρδισα στον επετειακό διαγωνισμό για τα 18 χρόνια κυκλοφορίας του περιοδικού Vita ένα σετ κρέμας προσώπου και ματιών από την σειρά Biotherm Aquasource, για τα οποία θα σου πω περισσότερα τον επόμενο μήνα! 

 \Πηγή / Source

Τέλος στις 29 Μαΐου βρήκα σε ένα κατάστημα ρούχων μπλούζες με τα αξιολάτρευτα Gorjuss girls από την εταιρία Santoro και επειδή το δίλημμα ήταν τεράστιο τις αγόρασα και τις δύο! 


Αυτή ήταν λοιπόν η μίνι ανασκόπηση για τον μήνα Μάιο! Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; 

13 σχόλια:

  1. Οκ, οι μπλουζες ειναι ολα τα λεφτα, υπεροχες! Το πακετακι της αλλατινη το ζηλεψα, καλα μαγειρεματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όντως πολύ όμορφες! Ευχαριστώ για το σχόλιο, Μαράκι!

      Διαγραφή
  2. Πολύ τυχερή είσαι βρε συ! Πάντα τέτοια! Τα βερνίκια της panthenols φαίνονται ωραία, εμένα μου έτυχαν άλλα χρώματα! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι είμαι αρκετά τυχερή είναι αλήθεια, αλλά παίρνω μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς και έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες! Να τα χαρείς κι εσύ τα βερνίκια που σου έστειλαν! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Και εγώ παίρνω μέρος σε αρκετούς, αλλά έχω πολύ καιρό να κερδίσω κάτι! Σ'ευχαριστώ πολύ :) x

      Διαγραφή
  3. Ε τότε εύχομαι πολύ σύντομα να κερδίσεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο όμορφα πραγματάκια...
    Πανέμορφες οι μπλουζίτσες :)
    Να'σαι πάντα τυχερή κούκλα μου!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, Μαράκι μου! Ανταποδίδω τις ευχές! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. σε ποιο καταστημα τις βρηκες αυτες τις μπλουζαρες ρε κοριτσι??? εχω τρελαθει! ευχαριστωωω

      Διαγραφή
    3. Που τις βρηκες αυτες τις μπλουζαρες ρε κοριτσι?? εχω τρελαθει!

      Διαγραφή
    4. Τις είχα αγοράσει από ένα κατάστημα στη Λάρισα, που υπήρχε για αρκετά χρόνια. Pepone λεγόταν, αλλά πρόσφατα είδα ότι έκλεισε. Δεν είναι αυθεντικές, αλλά είναι πολύ καλή απομίμηση.

      Διαγραφή
  5. Ολα ομορφα αλλα.....τα μπλουζακια απιθανα!!! Να τα χαρεις ολα κορίτσι και καλό μας καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ έπαθα πλάκα μόλις είδα τις μπλούζες! Καλό καλοκαίρι, Μαιρούλα! Ευχαριστώ για την επίσκεψη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή