31 Μαρτίου 2015

Ανασκόπηση #Μαρτίου 2015


Ο Μάρτιος μάς αποχαιρετά δίνοντας τη θέση του στον Απρίλη, που όλοι θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα είναι πιο γενναιόδωρος απέναντί μας κυρίως, όσον αφορά τον καιρό!

Ας περάσουμε όμως στο θέμα της συγκεκριμένης στήλης για το οποίο σου είχα μιλήσει εδώ. Ο Μάρτιος οφείλω να ομολογήσω, τουλάχιστον στο πρώτο δεκαπενθήμερο του, ότι ήταν ένας αρκετά γούρικος μήνας για μένα! Μείνε μέχρι το τέλος της ανάρτησης για να ανακαλύψεις το λόγο! 

Στις 4 Μαρτίου παρέλαβα ένα γενναιόδωρο δέμα με πολλά προϊόντα προς δοκιμή από την εταιρία Gaia Natural Cosmetics και DMB Hellas Products! Ενθουσιαστηκα τόσο πολύ που δεν ξέρω ποιο να πρωτοδοκιμάσω! Κάτι μου λέει όμως ότι μάλλον θα είναι το body scrub με ρόδι, που το λατρεύω και ως μυρωδιά αλλά και ως χρώμα!


Την επόμενη ημέρα, στις 5 Μαρτίου παρέλαβα επίσης ένα δέμα με προϊόντα προς δοκιμή από την εταιρία Messinian Spa και opencosmeticsgr! Είναι η πρώτη φορά που θα δοκιμάσω προϊόντα από τη συγκεκριμένη εταιρία, αλλά έχω ακούσει πολύ θετικά σχόλια!


Την ίδια μέρα μπαίνοντας στο λογαριασμό μου στο Instagram βλέπω μια ειδοποίηση από την @nailsgreece (ΝΥΧΙ-ΝΥΧΙ) ότι έχω κερδίσει τη συλλογή βερνικιών νυχιών Cinderella από τη Morgan Taylor! Η αλήθεια είναι ότι είχα δηλώσει συμμετοχή αργά το προηγούμενο βράδυ και ήμουν στα δύο, γιατί το κινητό μου δεν είχε αρκετή μνήμη και δεν μπορούσα να κοινοποιήσω τη φωτογραφία του διαγωνισμού, αν δε διέγραφα κάποιες άλλες εικόνες του αρχείου μου! Τελικά η τύχη λειτούργησε υπέρ μου! Τα χαριτωμένα αυτά βερνίκια τα παρέλαβα στις 9 Μαρτίου.


Επίσης στις 9 Μαρτίου παρέλαβα και τα προϊόντα από την L'Oreal Paris που είχα κερδίσει σε διαγωνισμό του My Market στο facebook και σου είχα μιλήσει για αυτό στην ανασκόπηση Φεβρουαρίου (εδώ)! Τα προϊόντα είναι όλα full size και συγκεκριμένα είναι το σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά Elvive Color-Vive (400 ml), η λακ μαλλιών Elnett Supreme Hold (200 ml), το γαλάκτωμα καθαρισμού προσώπου και ματιών Ideal Fresh για κανονική-μικτή επιδερμίδα (200 ml) και το Studio Line Matt & Messy (150 ml), το οποίο δεν έχω καταλάβει πλήρως τι είναι, αλλά από μία πρώτη ματιά μοιάζει με κρέμα διαμόρφωσης! 


Επιπλέον την ίδια μέρα ήρθε στα χέρια μου ένα χάρτινο κουτάκι με τα πιο υπέροχα αρωματικά σαπούνια που έχω μυρίσει ποτέ από την πολλά υποσχόμενη κρητική εταιρία Blessings food for the body! Τα αρώματά τους διαχέονταν μέχρι έξω από τη χάρτινη συσκευασία, αλλά και το πλαστικό περιτύλιγμα της μεταφορικής! Μάλιστα με τη συγκεκριμένη εταιρία συνεργαστήκαμε στις αρχές Μαρτίου για τη διεξαγωγή ενός giveaway μέσα από το blog μου, στο οποίο είχαν την ευκαιρία 4 τυχεροί φίλοι να κερδίσουν αυτά τα 2 σαπούνια ο καθένας (δες εδώ περισσότερα)! 


Την επόμενη μέρα, 10 Μαρτίου, παρέλαβα τελικά τη σειρά περιποίησης μαλλιών Orzene μπύρας Optimum Oil Repair που είχα κερδίσει σε giveaway της Love at first site στο facebook και σου είχα ξαναμιλήσει γι' αυτό στην ανασκόπηση του προηγούμενου μήνα (εδώ)! Μυρίζουν πολύ ευχάριστα και ανυπομονώ να τα δοκιμάσω! 


Στις 12 Μαρτίου παρέλαβα επίσης άλλο ένα δώρο, αυτήν τη φορά από το διαγωνισμό της σελίδας Beauty in wonderland,για τον οποίο σου είχα ξαναπεί εδώΕιλικρινά με σκλάβωσε με την ευγένεια και την γενναιοδωρία της η συνονόματή μου η Μαρία! Εκτός από το κανονικό δώρο, το οποίο είναι δύο προϊόντα Catrice, η παλέτα σκιών Absolute Nude & η μάσκαρα All Round, μου έστειλε και ένα διπλό μολύβι ματιών & ένα βερνίκι νυχιών στην αγαπημένη μου ροδί απόχρωση και τα δύο από την Beauty Line, καθώς και πολλά δείγματα! Χαίρομαι που θα δοκιμάσω αυτές τις δύο εταιρίες για πρώτη φορά! Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαράκι μου, και σου εύχομαι καλή συνέχεια σε ο,τι κάνεις! 


Την επόμενη μέρα 13 Μαρτίου ξεκίνησε ένα giveaway σε συνεργασία με την εταιρία Προμελίς και τη σειρά φυσικών καλλυντικών που φέρουν την επωνυμία Καλλυντικά Μελίς (δες περισσότερα εδώ). Η εταιρία προσέφερε σε μια τυχερή φίλη της σελίδας και του blog μου μια Θρεπτική κρέμα σώματος κατά των ραγάδων! 


Αυτή ήταν λοιπόν η beauty ανασκόπηση για τον μήνα Μάρτιο! Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που σου έδειξα;

2 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα Μαρία μου!!!! Σου εύχομαι να τα χαρείς και να έχεις να μας προτείνεις αυτά που σου άρεσαν περισσότερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ντόρα μου! Και σε σένα εύχομαι πάντα τύχη! Φιλιά! <3

      Διαγραφή