8 Νοεμβρίου 2014

Beauty tip of the day - week #7


Την προηγούμενη εβδομάδα στη σελίδα μου στο facebook σάς έδειξα μια σειρά εσωτερικών κυρίως tips για τέλειο δέρμα! 


Τη Δευτέρα ξεκινήσαμε με ένα tip για πράσινους χυμούς! 


Το επόμενο ήταν ένα tip για τροφές που χαρίζουν ομορφιά ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδα σας! 


To tip της Τετάρτης αφορούσε κάτι που ίσως αρχικά σας ξενίσει: βούρτσισμα σώματος!


Στη συνέχεια σάς ανέφερα γιατί δεν πρέπει ποτέ να παραμελείτε το βραδινό καθαρισμό του προσώπου σας! 


Το επόμενο tip σάς υπενθύμισε τις βιταμίνες σας!


Το προτελευταίο tip είναι απλό αλλά πολύ σημαντικό! 


Και η εβδομάδα έκλεισε με το έβδομο και τελευταίο tip για όμορφο δέρμα! Βάλτε στη ζωή σας την άσκηση!


*Κλείνοντας θα ήθελα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να επισημάνω ότι τα tips που σας παρουσιάζω δεν είναι δικές μου επινοήσεις, αλλά τα έχω διαβάσει ή ακούσει κάπου αλλού παλιότερα ή πρόσφατα, εκτός κι αν αναφέρω ότι κάποιο είναι δικό μου! Επίσης το ότι σας τα προτείνω δε σημαίνει ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, επομένως δεν αναλαμβάνω την ευθύνη αν όντως λειτουργούν, γιατί όλα είναι σχετικά και θέμα προτιμήσεων! Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου