6 Φεβρουαρίου 2014

Αγαπημένες κρέμες χεριών

... Τα χέρια της ήταν απαλά και βελούδινα.
Έμοιαζαν σαν αέρινα.
Τα άπλωσε προς το μέρος των 
ανθισμένων ροζ τριαντάφυλλων 
και έκοψε ένα μπουμπούκι.
Το έφερε κοντά στη μύτη της 
και μια θεσπέσια μυρωδιά
απλώθηκε γύρω της ...

Πηγή / Source

Το μήνα που πέρασε τα χέρια μου ταλαιπωρήθηκαν αρκετά από το κρύο και σήμερα θα σας μιλήσω για 3 κρέμες χεριών που είναι οι μόνες που μου ταιριάζουν (και η αλήθεια είναι ότι έχω δοκιμάσει αρκετές)! 



Η πρώτη είναι η "Avon Care κρέμα χεριών και νυχιών με γλυκερίνη" (100ml) που τη χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε βράδυ πριν τον ύπνο. Εκτός από γλυκερίνη έχει και ασβέστιο και βιταμίνη Ε. Βοηθάει στην επανόρθωση της ενυδάτωσης στα χέρια και στην προστασία από την ξηρότητα, ενώ αφήνει τα νύχια να φαίνονται υγιή και λαμπερά. Απορροφάται σχετικά γρήγορα μέσα σε λίγα λεπτά και έχει μια ελαφριά, διακριτική μυρωδιά! Κάνει τα χέρια μου πολύ απαλά και το επόμενο πρωί έχει εξαφανίσει τα περισσότερα σκασίματα και τις κοκκινίλες από το κρύο! Τη δοκίμασα 3 χρόνια πριν και από τότε παραγγέλνω αρκετά τεμάχια, όταν είναι σε προσφορά, για να έχω στοκ! Το μόνο αρνητικό κατά τη γνώμη μου είναι ότι μετά όταν πλένω τα χέρια μου, δεν πιάνουν εύκολα σαπουνάδα λόγω της γλυκερίνης! 

Πηγή / Source

Η συγκεκριμένη κρέμα είναι Νο1 σε πωλήσεις όσον αφορά τις κρέμες χεριών της Avon και για αυτό το λόγο κατά καιρούς (σχεδόν κάθε χριστούγεννα και άνοιξη) βγαίνει σε συλλεκτικές συσκευασίες ενώ είχε βγει και σε xxl έκδοση (200ml)! 


Η δεύτερη είναι πάλι από την Avon και συγκεκριμένα είναι η "Avon Care Κρέμα χεριών με βασιλικό πολτό" (100 ml). Επειδή δεν απορροφάται εύκολα και μένει στην επιφάνεια της επιδερμίδας για πολλή ώρα, δεν τη χρησιμοποιώ καθημερινά, αλλά μόνο όποτε νιώθω τα χέρια μου πολύ ξηρά και σκασμένα. Και αυτή έχει επίσης ελαφριά, διακριτική μυρωδιά, αν και θα περίμενε κανείς να μυρίζει πιο έντονα καθώς έχει βασιλικό πολτό! Βοηθά στη διατήρηση της ενυδάτωσης της επιδερμίδας ακόμη και μετά από επαναλαμβανόμενα πλυσίματα των χεριών. Δηλαδή όσο τα χέρια μου είναι ακόμη βρεγμένα, αν τα τρίψω μεταξύ τους, η κρέμα ξαναβγαίνει στην επιφάνεια της επιδερμίδας! Περίεργο αλλά με τη συγκεκριμένη κρέμα μετά όταν πλένω τα χέρια μου, πιάνουν εύκολα σαπουνάδα!

Πηγή / Source

Η τελευταία είναι η "Bepanthol Κρέμα  για ερεθισμένο και ευαίσθητο δέρμα" (100 g)! Αυτή την κρέμα δεν την χρησιμοποιώ συχνά, αλλά μόνο όταν τα χέρια μου έχουν κάποιο ερεθισμό από φυσικά αίτια (κρύο, αέρα, ήλιο, ζέστη, χρήση απορρυπαντικών κ.α.). Ενδείκνυται όμως και για όλα το σώμα και για ερεθισμό από την αποτρίχωση! Μάλιστα το καλοκαίρι την χρησιμοποιώ για τυχόν ερεθισμούς ή κοκκινίλες από τον ήλιο! Έχει αναπλαστικές και ενυδατικές ιδιότητες, αν και εμένα προσωπικά δεν μου προσφέρει ιδιαίτερη ενυδάτωση αλλά κυρίως ανακούφιση! Έχει ουδέτερο ph, είναι αρκετά ελαφριά και απορροφάται άμεσα, ενώ η μυρωδιά της είναι διακριτική, θυμίζει φαρμακευτικό προϊόν και τη βρίσκουμε αποκλειστικά σε φαρμακεία! Κοστίζει γύρω στα 7-8€ αν και έχω περίπου ένα χρόνο να αγοράσω καινούρια, γιατί έχω ακόμη αρκετή! 

Πηγή / Source


Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας κρέμα χεριών;


Κλείνοντας την ανάρτηση αυτή σας αφιερώνω το κομμάτι "Άστο το χεράκι σου" σε ερμηνεία από την Νατάσσα Μποφίλιου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου